Saturday, November 24, 2007

Belajar dr kegagalan,belajar dr pengalaman..belajar dr kehidupan..

Dobry den!! Slm semua...dh lama x ketemu di ruang nie..rindunya nk bc kata2 nasihat dr semua org..disbbkan bebanan masa yg suntuk, minta maaf sgt2 sbb jrg sekali nk singgah kat sini,,apalagi nk tulis sesuatu..alhamdulilah..hr nie,kesempatan tu ada.
hmmm...semua org kat sini dh mula merasai perubahan suasana & cuba menyesuaikan diri dgn tempat baru,kwan2 baru,perangai2 baru & suasana baru.Mmg semua tu bkn mudah,dan memerlukan kesabaran yg tinggi dan masa yg panjang.Ya..tp itulah yg kita katakan sbg cabaran!! dan sesungguhnya kita amat bertuah sbb dlm usia semuda nie kita dh mampu menerima cbrn sebesar tu..semuanya sekarang terserah kpd kita mcm mn kita nk menanggung cbrn tu..
Sbg pelajar perubatan yg sudah jelas kesibukannya..dtambah pula dgn tekanan luaran..ttg keluarga yg jauh di mata,ttg kwn2 yg br kita nmpk perangainya,ttg kehidupan br yg kita akan jalani..hmmm,klu kita x cukup kuat n tabah..mmg sukar utk kita harungi.Tp kita jgn pandang itu semua sbg masalh..sbb kita semua yg dipilih utk menerima cbrn nie..susah jelas kita bley mengatasi masalah ni..insyaAllah.Yg pasti..kita xakan keseorangan..
(sbnrnya xder idea sgt nk tulis ape..tp sbb rindu nk tulis..sbb tu tulis gak..huhu~~)

p/s : nora.. i miss u... hehe..

No comments: